skip to Main Content
Danske Fødevare og Landbrugsjournalister

Moderne kommunikation og nysgerrighed om kongres

Moderne Kommunikation Og Nysgerrighed Om Kongres
Generalforsamling i Danske Fødevare-og Landbrugsjournalister, København. Dato: 04.06.19 Foto: Claus Haagensen

Hvordan kommunikerer en moderne medlemsorganisation?

Det kom Børge Jørgensen, direktør for JA og Fællessekretariatet med sit bud på, da han op til generalforsamlingen i Danske Fødevare- og Landbrugsjournalister tirsdag fortalte JA’s kommunikation.

JA er fagforening for akademikere inden for natur, miljø og fødevarer.

”Vi er alle kommunikationsmedarbejdere”, sagde Børge Jørgensen blandt andet og forklarede, hvordan alle har en betydning for, hvordan man ser på en forening, og hvad det betyder at være bevidst om denne rolle. Samtidig forklarede han om måden de bruger sociale medier.

Selve generalforsamlingen gik fredsommeligt med genvalg til to bestyrelsesmedlemmer, Stig Oddershede og Anna-Christa Bjerg.

International sekretær i foreningen Per Henrik Hansen fortalte om arbejdet med den internationale kongres for 200 udenlandske mediefolk i 2020 som foreningen afholder om et år i Vingsted.

Arbejdet involverer allerede nu mange medlemmer, som arbejder på at lave udflugter, workshops mv.

Særlig interesse var der for arbejdet med at skaffe sponsorer, der kan sikre, at deltagerne får et godt og korrekt indtryk af Danmarks udvikling af landbruget.

Her forklarede Jørgen Lund Christiansen, der selv lægger et stort arbejde i det, hvordan sponsorgruppen arbejder med at få støtte fra sponsorer.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Back To Top
×Close search
Search