Deltagere: Frederik, Stig, Claus, Camilla, Christian, Søren og Henrik
Dagsorden:
1. Godkendelse af dagsorden
Godkendt
2. Valg af referent
Henrik
3. Konstituering af bestyrelsen
Formand: Frederik Thalbitzer
Næstformand, planlægger af IFAJ-konkurrence og ansvarlig for foto og video: Claus Haagensen
Ansvarlig for dflj.dk og sociale medier samt ENAJ-repræsentant: Søren Mohr Jensen
Sekretær: Camilla Løjtved (nyt bestyrelsesmedlem siden generalforsamlingen den 3. juni)
IFAJ-repræsentant og formidler af nyt derfra: Stig Oddershede (afløser Jacob Neergaard, der udtrådte af bestyrelsen på generalforsamlingen den 3. juni)
Kasserer: Henrik Lomholt Rasmussen (afløser Anna-Christa Bjerg, der udtrådte af bestyrelsen på generalforsamlingen den 3. juni)
Kassererassistent: Christian Rathcke Tegllund (nyt bestyrelsesmedlem siden generalforsamlingen den 3. juni)
4. Eventuelt
DFLJ holder bestyrelsesmøde hver anden måned klokken 20-21.30 samt et årligt fysisk møde, som typisk holdes i forbindelse med et arrangement.
Næste møde: Onsdag den 20. august klokken 20-21.30 i Teams. Frederik sender invitation og dagsorden en uges tid i forvejen.